TEN BLOG UCZESTNICZYŁ W KONKURSIE NA BLOG ROKU 2009

TEN BLOG UCZESTNICZYŁ W KONKURSIE NA BLOG ROKU 2009
W GŁOSOWANIU W II ETAPIE BLOG ZAJĄŁ 15 MIEJSCE NA 292 BLOGI I NIE ZAKWALIFIKOWAŁ SIĘ DO KOLEJNEJ TURY. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTÓRZY ODDALI GŁOS NA TEN BLOG BO BEZ WAS NIE OSIĄGNĄŁBYM TAK DOBREGO WYNIKU!!!:))))

Tuesday, September 20, 2011

99. Tryptyk z plakatem w tle

Witajcie!

Trwająca kampania wyborcza
to w teorii wojna na plakaty
programy wizje Polski w oczach
i zamiarach rywalizujących
kandydatów do naszego Parlamentu
oraz ich macierzystych partii

Tak mi się skojarzyło
z tym kontekstem
wojny polsko-polskiej
oglądając płot przy jednej z budów
w naszym kochanym mieście
na którym widać było
efekty rywalizacji
naklejaczy plakatów
czy też innych osób
pragnących wyładować swoją agresję

Wybrałem na razie trzy fotki
z kilkudziesięciu jakie zrobiłem
spiesząc do sklepu czy do pracy
Były tak ciekawe że zatrzymałem się
i postanowiłem uwiecznić to moje
wrażenie w postaci takiej namiastki



1



2



3

***
Pozdrawiam
Wasz
Slavko
SniP

No comments:

Post a Comment