TEN BLOG UCZESTNICZYŁ W KONKURSIE NA BLOG ROKU 2009

TEN BLOG UCZESTNICZYŁ W KONKURSIE NA BLOG ROKU 2009
W GŁOSOWANIU W II ETAPIE BLOG ZAJĄŁ 15 MIEJSCE NA 292 BLOGI I NIE ZAKWALIFIKOWAŁ SIĘ DO KOLEJNEJ TURY. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTÓRZY ODDALI GŁOS NA TEN BLOG BO BEZ WAS NIE OSIĄGNĄŁBYM TAK DOBREGO WYNIKU!!!:))))

Sunday, January 17, 2010

19. Zima i jej kły - cz.1

Witajcie!

Zaczynam cykl fotek pokazujących
kły, zęby zimy która ściska nas
mocno w swych objęciach
nie wiadomo do kiedy



***

Pozdrawiam Wszystkich
Wasz Slavko
"SniP"

3 comments:

  1. Wygląda jak lufa przyczajonego czołgu ;0

    ReplyDelete
  2. Przed moimi oknami, po drugiej stronie ulicy... Chyba nigdy nie widziałam tak wielkich sopli. Na szczęście są w takim miejscu, że na nikogo nie spadną:)

    ReplyDelete
  3. Ad. Stolica i okolica: Nie kojarzyłem tego wtedy tak, ale teraz nasunęło mi sie wspomnienie z filmów kilku. Jak z kadru filmu: "Czterej pancerni i pie", "Złoto dla zuchwałych" lub "Kompania braci";)

    Ad. Puma: Na Nowym Świecie na niektórych kamienicach pozbijali sople, a inne mają ogrodzone elewacje. Nawet sfotografowałem taką akcję parę dni temu! Sople zafascynowały mnie rozmaitymi niuansami kolorystycznymi i zróżnicowana lodową fakturą, wystąpią jeszcze na tym blogu!

    ReplyDelete